جشن میلاد حضرت امام علی(ع) و روز پدر با حضور مشاور عالی استاندار کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی، معاون امور اجتماعی و تعدادی از کودکان و نوجوانان مراکز شبه خانواده در محل خانه کودکان و نوجوانان میلاد شقایق ها برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 12 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مراسم جشن تولد امام علی(ع) و روز پدر با حضور مشاور عالی استاندار کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی، معاون امور اجتماعی و تعدادی از کودکان و نوجوانان مراکز شبه خانواده در محل خانه کودکان و نوجوانان میلاد شقایق ها برگزار شد.

جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: کارکنان بهزیستی از اجر بسیار بالایی نزد خداوند متعال برخوردارند.وی معنقد است که دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد می توانند بهترین فرزندان را برای ایران تربیت کنند.

به گفته مشاور عالی استاندار کرمانشاه، داشتن پدر و مادر نعمت الهی است، اما دلیلی برای پیشرفت، دیانت و بزرگی هر فردی نیست، چراکه بسیاری از بزرگان بودند که بدون داشتن والدین موفقیت های بسیاری را کسب کرده اند.

همتی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) هنوز متولد نشده بود که پدر گرامی خود را از دست دادند و 6 ساله بودند که مادرخویش را نیز از دست دادند و به مقام و عظمتی بلند رسیدند.

این مسئول گفت: خواستن توانستن است و شما بچه های می توانید به موفقیت های بزرگی در زندگی برسید و دختران می توانند با حفظ عفت و حجاب جزو بهترین های نظام باشند و مجموعه استانداری همواره سعی کرده در برطرف کردن مشکلات بهزیستی پیشرو باشد و از این به بعد نیز همینطور خواهد بود.

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم با تقدیر از کارکنان مراکز شبه خانواده که محیط خانوادگی را در این مراکز ایجاده کرده اند، گفت: انجام این کار عشق و علاقه خاصی می خواهد.

وی افزود: تا جایی که قانون اجاز دهد با تمام توان سازمان بهزیستی از کودکان فاقد سرپرست نگهداری می کند.کودکان و نوجوانان این مراکز در زمینه تحصیلی تا هر اندازه که بخواهند تلاش کنند و ادامه تحصیل دهند سازمان از آنها حمایت همه جانبه خواهد داشت.

مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز گفت: در حال حاضر 6 مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان فاقد سرپرست داریم که بالغ بر 100 کودک و نوجوانان در آنها حمایت می شوند.

وی بیان داشت: علاوه بر این مراکز خانواده های جایگزین نیز داریم که در آن کودکان و نوجوانان به صورت موقت تحت تربیت افراد خیردر خانواده ها قرار می گیرند.

به گفته کوهی، استان کرمانشاه در مباحث مربو ط به شبه خانواده جزو استان های برتر است و همچنین فرزندخواندگی که تقاضاها بسیاراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار